Mit hjemmeanlæg består af både en dansk og tysk afdeling, som gør at jeg kan køre med materiel fra både Danmark og Tyskland. Epoken skulle være epoke IV, fra slutningen af 80’erne til midten af 90’erne. Der er dog enkelte afvigelser til begge sider.
Den tyske afdeling består af en dobbeltsporet, ikke-elektricificeret hovedstrækning med nedkørsel til en skjult banegård. Stationsbyen Prebsdorf har et lille torv med en kirke og forskellige byhuse, bl.a. restauranten ”Klosterschenke” og ”Pension Stern”.
Fra Prebsdorf er der en sidebane over en bro til den danske afdeling. Byen Arninge består af en hovedgade med byhuse, samt enkelte villaer ved indkørslen til stationen. Baneområdet består af stationsbygning, en remisse med drejeskive, samt et havnespor til en lille fiskerihavn.
Det tyske materiel består af diesellokomotiver fra V160 familien (V160, 215, 216 og 218) i både altrot, verkehrsrot og blå/beige bemaling, en gammel V200, en skinnebus VT 795 med bivogn, en østtysk ”Ludmilla” BR 232, samt en rangermaskine BR 295 i DB Cargo bemaling (ikke epokekorrekt!). desuden en V170 fra privatbanen NEG (Norddeutche Eisenbahn Gesellschaft), som er en ommalet dansk MY’er.
Det danske materiel består af diesellokomotiverne MY 1124 og MZ 1414, IC3 motorvognstog , samt damplokomotiverne T299 og T298 (som jeg har ombygget af en blå P 8 ).
Desuden har jeg både danske og tyske personvogne, samt et utal af godsvogne fra både danske og udenlandske selskaber.